2018. október 25., csütörtök

Osztálykirándulások 8. (9.B)


Szeptember huszonegyedike napfényes reggelén az Örs Vezér teréről metróval indultunk el a Fővárosi Állat- és Növénykertbe. Mindannyian éreztük, hogy egy nagyszerű napnak nézünk elébe.
Ahogy megérkeztünk, rövid sorbanállás után be is jutottunk az állatkertbe. Az első fél órát az osztály együtt tette meg. Közösen néztük meg a vízilovakat, az elefántokat, de a gólyákról sem feledkeztünk meg. Később több csoportra vált szét az osztály, mindenki arra ment, amerre kedve tartotta. Én egy barátommal tigriseket fotóztam, majd a hüllőházba is benéztünk, mert mindketten érdeklődünk a kígyók és egyéb csúszómászók iránt. Ahogy kijöttünk a házból, belebotlottunk az éppen arra járó osztályfőnökünkbe, Andi nénibe, aki tájékoztatott minket arról, hogy egy film kezdődik hamarosan a Varázshegyben, és a teljes osztály jelen lesz. Így hát mi is arrafelé vettük az irányt, de nem bántuk meg, hiszen az animációs film kimondottan jó minőségű volt. Ezt követően újra szétszéledtünk, valaki maradt felfedezni a hegyet, mások másfelé indultak. Én másodmagammal körbejártam az egész területet, és rengeteg állatot ismertem meg, felsorolni sem tudnám, hogy mennyit.
Összességében egy fantasztikus kiránduláson vagyunk túl. Remélem, hogy még sok ilyen közös élményben lesz részünk az elkövetkező négy év során.

Tóth Levente









Ha szeretnél egy videót is látni az osztálykirándulásról kattints a  következő linkre: osztálykirándulás videó



1 megjegyzés: