2018. október 13., szombat

Osztálykirándulások 4. (11.C)

A 11. c az idei osztálykirándulás során Miskolcra tett látogatást osztályfőnökünk, Lendvainé Kovács Erika vezetésével. Két napot töltöttünk ott, éjszakára egy kollégiumban szálltunk meg.

Az első napon reggel a vasútállomáson gyülekeztünk, hogy aztán kissé hiányosan, de az osztályunk megkezdhesse a kirándulást. Vonattal utaztunk le Miskolcra, ahol először felkerestük a szállásunkat. Miután lepakoltunk és megebédeltünk, elindultunk az aznapi programunkra. Busszal, villamossal és egy kis sétával megérkeztünk a diósgyőri várhoz. Kis várakozás után egy érdekes idegenvezetésen vettünk részt, mely során megismerhettük a vár történetét, majd felmehettünk a tornyokba, ahol megcsodálhattuk a panorámát.

A vár után továbbálltunk a városközpontba ahol tartottunk pár óra szabadprogramot. Egy kis városnézés és vacsora után visszamentünk a kollégiumba. Innentől következett az újabb úgymond szabadprogram és hajnalig tartó virrasztás, osztályfőnökünk nagy örömére.

A második napon fáradtan és nehezen ébredtünk. Mindenki összepakolt, majd indultunk, hogy letehessük a csomagjainkat. Egy gyors reggeli után pedig máris a villamoson ültünk, úton Lillafüredre. Kisvasúttal folytattuk utunkat a függőkertig, ahol a József Attila-szobornál osztálytársunk pluszpontért felolvasta az Ódát. Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk, így vidám séta helyett vacogva ücsörögtünk a megállóban, és várakoztunk. Ám a kedvünket ez nem rontotta el. Visszamentünk a központba, ahol ismét szabadprogram várt ránk. Megebédeltünk, és felfedeztük a város azon részeit, amiket első nap nem tudtunk.

Késő délután felszedtük a csomagjainkat, és vonattal hazautaztunk. Az úton osztályfőnökünk tartott egy rövid kvízversenyt értékes ajándékokért a kirándulás alatt szerzett ismeretekből. Összességében a legtöbbünk nagyon jól érezte magát, eseméndús két napot tudhatunk magunk mögött.

Benkucs Beatrix

1. Nagyon tetszik a beszámoló, kb. 10 évvel ezelőtt voltam Erika és Eszter tanárnő kísérőtanárja, kb. ugyanezt a programot "hajtottuk végre". Szép emlékeim vannak, bárcsak visszamehetnék megint! Ti pedig szervezzetek további kirándulásokat, menjetek el minél több helyre, élvezzétek a fiatalságotokat!