2020. június 12., péntek

Könyvajánló 4.


Rebecca Donovan Csak lélegezz trilógiájáról fogok most beszélni.

Az első könyv tartalma: Senki sem próbált szóba állni velem, én is elvoltam magamban. Az volt az a hely, ahol mindennek biztonságosnak és könnyűnek kellett lennie. Hogy sikerült Evan Mathewsnak egy nap alatt lebontania az én állandó világomat?



Weslynben, a connecticuti gazdag városban a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni. Emma Thomas a legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat.
Szerencsésnek érzem magam, hogy elolvastam ezt a sorozatot. Mind a három könyv rendkívül megterhelő érzelmileg, így csak azoknak ajánlom, akik elbírják az ilyen dolgoknak a súlyát. Ez egy különleges történet, ami leírja milyen az, amikor valakit fizikailag, és érzelmileg is bántanak.
Hiszen nem csak erről van szó, hanem arról is mennyire kitartóak vagyunk, ha olyan dologról van szó, amit szeretünk. Például szeretek egy embert, akit mindentől meg akarok védeni. De még is meddig mennék el, ezért? Ezek a könyvek a következményekről és az áldozatokról szólnak. Mégis hogyan tudnánk irányítani a jelen időnket? Mi történik akkor, ha a lehető legrosszabb időpontban leszel szerelmes? Hogyan bírják elviselni a barátaid azt, hogy szenvedni látnak? Rengeteg mindent ír le a nehéz helyzetekről. Mikor először elolvastam akkor döbbentem rá, hogy igazán dühös lehetek magamra azért, ahogy néhány emberrel beszéltem. Elgondolkoztat, és megváltoztat néhány szempontot az életünkben. Mindenkinek nagyon ajánlom. Tényleg érdemes elolvasni.

Kochán Eszter 10.D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése