2019. március 14., csütörtök

Havas lejtőkön: Corvin Sítábor 2019

2019. január 20-án sílécekkel és snowboardokkal megpakolt busszal vágtunk neki utazásunknak, melynek végállomása Seeboden volt. Egy gyors kitérő Csepelen, majd Magyarországon, Szlovénián és Ausztrián átvágva, röpke nyolc óra elteltével megérkeztünk a Hotel Steinerbe, ami az azt követő öt napban biztosította a szállásunkat. Este már meleg vacsorával vártak minket, miután elfoglaltuk szobáinkat.

Első nap Katschberg sípályáit látogattuk meg. Jó időnk volt, a nap kellemesen sütött és a hőmérséklet is megfelelő volt síeléshez és snowboardozáshoz egyaránt.

A völgyből egy tárcsás, illetve egy kabinos felvonó indult, utóbbi felment egészen 1600 méterre. A fekete pályáktól kezdve a pirosakon át a kék erdei pályákig mindenfelé síeltünk a táborral. Néha megálltunk egy-egy forró csokira vagy teára, de akadtak olyanok is, akik ebédidőben beültek egy gőzgombócra vagy egy jó bécsi szeletre.

Második nap Bad Kleinkircheimre látogattunk el, ahol már komplexebb pályarendszer fogadott minket. A kilátás a hegytetőről páratlan volt, a sípályák tán itt voltak a leghosszabbak.

A harmadik és a negyedik napon szívünk visszahúzott Katschberg pályáira. Megállás nélkül végigsíeltük azokat a napokat is, és szerencsénkre az időjárás még mindig remek volt. Ezeken a napokon már nagyobb csapattal mentünk, amitől még élvezetesebb volt a lejtőkön való siklás.

A csütörtök este már a pakolásról szólt, mert tudtuk, hogy másnap reggel nem lesz sok időnk. Alaposan becsomagoltunk és előkészítettük az utolsó napi ruháinkat. Rossz volt belegondolni, hogy holnap lesz az utolsó nap.
Péntek reggel összepakolva, egy utolsó síelésre készen hagytuk el a szobáinkat, és egy kiadós reggeli után az utolsó napi sípályára mentünk, a közeli Goldeckre. Aznap már nem volt lehetőségünk sokat síelni, így kihasználtuk minden percét.

A busz értünk jött a pályához, onnan indultunk Budapest felé. Szomorúak voltunk, hogy véget ért a sítábor, de az is elmondható mindannyinkról, hogy jól éreztük magunkat. Örülök, hogy elmehettem a Corvinnal síelni, ha lehetőségem adódik, jövőre is menni fogok.