A legtöbb kötelező jellegű ünneplés sokszor teher a diákság hátán. Hiszen több esetben leginkább az ünneplő viselésével és az általában egy órán keresztül való, egy másik osztály előadásának bámulásával lehet egybekötni. De lehet-e jól megszervezni egy ilyen műsort? Úgy, hogy a közönség – , amely tagjainak legnagyobb problémája az, hogy a következő órában témazárót írnak – átérezze és elgondolkozzon rajta?
Határozottan úgy gondolom, hogy igen, lehet. Ugyanis az
október huszonharmadikai megemlékezés, amelyet idén a 10.A tartott, megérintett.
Olyan volt, mint egy jó könyv, elrepített abba az időbe, megajándékozott az
akkori emberek komor érzelmeivel. Az időjárás is, mintha csak magától igazodott
volna a búskomorsághoz: sötét felhők borítottak minket a gyász takarója alá,
akik végignéztük, ahogy nálunk nem sokkal idősebb gyerekek „meghalnak”. Majd
ezután a gyertyák fényében, a róluk való megemlékezés miatt mintha kicsit
visszatértek volna az életbe.
Számomra ez az eddigi leghangulatosabb
október huszonharmadika volt, amit láttam. Kicsit én is ott voltam, együtt
harcolva azokkal a gyerekekkel azért, hogy az emberek tegyenek végre valamit az elnyomás ellen. Ahogy, mint
tudjuk, tettek is.
Seilinger Fanni 9.NyC
"átérezze és elgondolkozzon rajta?"
VálaszTörlésLeírás alapján én is "határozottan úgy gondolom, hogy igen, lehet."!
Kifejező, szemléletes leírás! Nagyon tetszik!
Jól megszerkesztett, logikusan felépített írás. A retorikai eszközök használata jelzi az intelligens íráskészséget.
VálaszTörlésGratulálok!